Brev:
Ny dagsplan
21. maj 2019
Alder:
11 mdr.
Ny dagsplan
Kære Helen.
Nu er vores datter blevet 11 måneder. Hvordan ser vores dagsplan ud?
Kl 06-6.30 - vågner -
Morgenmad 7-7.30: Fuldkornsgrød med frugtmos, brød med kyllingepålæg, vand af kop.
Formiddag 9: ½ bolle med smør - babyklatkager babymuffins eller lignende, ost, frisk frugt og bær, vand af kop.
Puttes til formiddagslur 9.30 sover mellem 45 min og 1,5 time. Oftest 1,5 time
Frokost 11.30: Grøntsagsmos med kød eller fisk, suppleres med kogte grøntsager, hårdkogt æg, rugbrød med pålæg... rester fra aftensmaden. Eller lignende. Vand af kop.
13.30 tilbydes et lille mellemmåltid
Kl. 14 Flaske 210 ml. og puttes til middagslur. Sover 1,5 time.
Eftermiddag 16: lidt tykmælk med æblemos som nu, frisk frugt i hånden. Vand af kop.
Aften 17.30: vores aftensmad. Hun spiser fint selv med gaflen til hun bliver utålmodig og fortsætter med hænderne. Vi spiser fint varieret og supplerer stadig med 1/2 dl. Grøntsagsmos med kylling, Vand af kop.
Kommer i bad efter maden, frottere godt med håndklædet, smøres med creme osv. efter behov.
Puttes til natten ca. kl 19 med flaske og sover igennem hele natten. Dog nogle nætter hvor vi skal sige shhhh.
Jeg har altså fjernet aftengeøden, da hun spiser ret meget aftensmad og ikke rigtigt virkede interesseret i grøden. Har dog indlagt et mellemmåltid ekstra inden lur, da hun virker lidt småsulten igen, selvom hun spiser MEGET frokost.
Vi kan ikke trække den længere om aftenen, for pludseligt er søvnigst kørt, også bliver hun nærmest hyperaktiv og svær at få til ro.
Det bemærkes, at hun ikke skal i institution lige foreløbigt.
Hilsen